هتل سومیت دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

dubai_Hotels



هتل سومیت



هتل سومیت دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل چهار ستاره که در گذشته با نام هتل هال مارک فعالیت می‌کرده است، در خیابان معروف و همیشه بیدار الرقه قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب این هتل دبی به گونه ای است که هم برای تاجران و هم برای کسانی که با مقاصد تفریحی به دبی سفر می‌کنند مناسب است.
نهر دبی، بازار طلا، بازار ادویه و موزه Heritage Village از مناطق دیدنی اطراف هتل می‌ باشد.
سالن اجتماعات هتل سامیت به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل سامیت در مجموع ۱۱۴ اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


مهمانان هتل سامیت می‌توانند از استخری که بر روی بام تعبیه شده است استفاده کنند و در کافه کنار استخر نوشیدنی بنوشند. استخر کودکان جداگانه نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است.
 

Dubai_Hotels


همچنین در مرکز سلامت هتل سامیت باشگاه بدن سازی با تجهیزات عالی، ماساژ، سونا و اتاق بخار در اختیار مهمانان این هتل می‌باشد.
 

Dubai_Hotels


هتل سامیت تا مرکز شهر دبی حدود ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی ۵ کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو الرقه در ۶۰۰ متری هتل واقع شده است که می‌توانید از طریق آن به تمام مناطق دبی سفر کنید.
هتل سامیت ۱۵ دقیقه به وسیله تاکسی تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. مرکز خرید سیتی سنتر دیره ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.






:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: